Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@akcesoriameskie.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: al. Piłsudskiego 63 05-070 Sulejówek , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od dokonania zakupu.
Bieg 14dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Aby dokonać zwrotu towar musi być nie używany i w żaden sposób niezniszczony. Powinien zawierać oryginalne metki i przywieszki.
Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanych produktów.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku umów zawieranych między przedsiębiorcami (z wyjątkiem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, o ile zakup nie ma charakteru zawodowego).
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Pamiętaj, żeby nie wysyłać do Was przesyłek za pobraniem - nie mamy fizycznie możliwości przyjąć takiej przesyłki
ZWROTY TOWARU ZAKUPIONEGO NA AKCESORIAMESKIE.PL MOŻLIWE SĄ W SKLEPACH STACJONARNYCH EM MEN'S ACCESSORIES
TOWAR ZAKUPIONY NA PUNKTACH EM GIFTS NIE PODLEGA ZWROTOWI, TYLKO WYMIANIE. WYMIANA TOWARU NASTĘPUJE NA TOWAR O TEJ SAMEJ WARTOŚCI BĄDŹ WYŻSZEJ
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@akcesoriameskie.pl l
Reklamowany towar należy wysłać na adres: al. Piłsudskiego 63, 05-070 Sulejówek bądź w naszych sklepach stacjonarnych.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Pamiętaj:
- Kupując w sklepie internetowym masz 14 dni na ewentualny zwrot towaru.
- Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania. Będziemy wdzięczni, jeżeli będzie oryginalnie zapakowany.
- Zwrotu wpłaty dokonujemy po uznaniu zwrotu
- Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku zakupów dokonanych w sklepie internetowym
- W przypadku zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym - zwroty dokonywane są na kartę podarunkową ważną 90 dni.