Promocje
Wpinka do butonierki EM 0701105
Wpinka do butonierki EM 0701105
29,99 zł 19,99 zł
Wpinka do butonierki EM 9
Wpinka do butonierki EM 9
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 0701083
Wpinka do butonierki EM 0701083
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 0701092
Wpinka do butonierki EM 0701092
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka EM 0701121
Wpinka EM 0701121
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka EM 0701116
Wpinka EM 0701116
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 7
Wpinka do butonierki EM 7
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 4
Wpinka do butonierki EM 4
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 0701088
Wpinka do butonierki EM 0701088
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 5
Wpinka do butonierki EM 5
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 0701082
Wpinka do butonierki EM 0701082
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka motyl EM 172
Wpinka motyl EM 172
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka zegar EM 166
Wpinka zegar EM 166
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Szelki EM 0901028
Szelki EM 0901028
99,00 zł 49,99 zł
Wpinka skorpion EM 175
Wpinka skorpion EM 175
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka EM 123
Wpinka EM 123
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 0701081
Wpinka do butonierki EM 0701081
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka EM 0701114
Wpinka EM 0701114
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka do butonierki EM 0701085
Wpinka do butonierki EM 0701085
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wpinka samolot EM 168
Wpinka samolot EM 168
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Producenci
Reklamacje

Reklamacja produktów zakupionych w sklepie internetowym

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:

+48 690 940 321 lub +48 690 940 350

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Na wszystkie produkty kupione zarówno w sklepie internetowym jak i sklepie stacjonarnym przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). 

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz formularz reklamacyjny – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres: AkcesoriaMeskie.pl s.c ul. Kruczkowskiego 8 , 05-070 Sulejówek
  3. Proces reklamacji trwa maksymalnie 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego produktu.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Pamiętaj:

  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

 

Reklamacja w sklepach stacjonarnych

Adresy:

KRAKÓW:

Kraków Główny
ul. Pawia 5a b.39
31-154 Kraków

WARSZAWA:

Al. Jerozolimskie 54 lok. N58
00-024 Warszawa

Blue City
Al Jerozolimskie 179 b.22
02-222 Warszawa

MODO
ul. Łopuszańska 22 b.39
02-220 Warszawa

 

Pamiętaj:

  • Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym.

Jak dokonać reklamacji w sklepie stacjonarnym?

1) Przekaż pracownikowi sklepu towar i paragon lub inny dowód zakupu.

2) Pracownik sklepu przygotuje formularz reklamacji i poprosi Cię o wybór opcji reklamacji (wymiana na nowy produkt lub zwrot kosztów.

3) Podpisz dokument reklamacji.

4) Oczekuj na informację odnośnie weryfikacji reklamacji i przelewu na podany w formularzu rachunek. Cała procedura trwa maksymalnie 14 dni roboczych

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY (do pobrania):

http://www.akcesoriameskie.pl/upload/FORMULARZ REKLAMACYJNY.pdf

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl