Promocje
Kapelusz letni EM 2
Kapelusz letni EM 2
49,99 zł 24,99 zł
szt.
Kapelusz letni EM 3
Kapelusz letni EM 3
49,99 zł 24,99 zł
szt.
Kapelusz letni EM 5
Kapelusz letni EM 5
59,99 zł 29,99 zł
szt.
Kapelusz letni EM 6
Kapelusz letni EM 6
59,99 zł 29,99 zł
szt.
Kapelusz letni EM 1
Kapelusz letni EM 1
49,99 zł 24,99 zł
szt.
Kapelusz letni EM 4
Kapelusz letni EM 4
49,99 zł 24,99 zł
szt.
Producenci
Reklamacje

Reklamacja produktów zakupionych w sklepie internetowym

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:

+48 690 940 321 lub +48 690 940 350

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Na wszystkie produkty kupione zarówno w sklepie internetowym jak i sklepie stacjonarnym przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). 

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz formularz reklamacyjny – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres: AkcesoriaMeskie.pl s.c ul. Kruczkowskiego 8 , 05-070 Sulejówek
  3. Proces reklamacji trwa maksymalnie 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego produktu.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Pamiętaj:

  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

 

Reklamacja w sklepach stacjonarnych

Adresy:

KRAKÓW:

Kraków Główny
ul. Pawia 5a b.39
31-154 Kraków

WARSZAWA:

Al. Jerozolimskie 54 lok. N58
00-024 Warszawa

Blue City
Al Jerozolimskie 179 b.22
02-222 Warszawa

MODO
ul. Łopuszańska 22 b.39
02-220 Warszawa

 

Pamiętaj:

  • Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym.

Jak dokonać reklamacji w sklepie stacjonarnym?

1) Przekaż pracownikowi sklepu towar i paragon lub inny dowód zakupu.

2) Pracownik sklepu przygotuje formularz reklamacji i poprosi Cię o wybór opcji reklamacji (wymiana na nowy produkt lub zwrot kosztów.

3) Podpisz dokument reklamacji.

4) Oczekuj na informację odnośnie weryfikacji reklamacji i przelewu na podany w formularzu rachunek. Cała procedura trwa maksymalnie 14 dni roboczych

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY (do pobrania):

http://www.akcesoriameskie.pl/upload/FORMULARZ REKLAMACYJNY.pdf

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl