Zwroty

Zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym

Zgodnie z obowiązującymi przepisami istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 60 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu.

Jak dokonać zwrotu?

1. Pobierz z naszej strony formularz zwrotu i dokładnie go wypełnij. Nie zapomnij o podpisie!

2. Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania. Będziemy wdzięczni, jeżeli będzie oryginalnie zapakowany.

3. Zapakuj zwracany produkt razem z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT) i wyślij na adres:

EM Group s.c.

ul. Niepodległości 8 (dawna Kruczkowskiego)

05-070 Sulejówek

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy w przeciągu ok. 60 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. 
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona". 

Zwroty w sklepach stacjonarnych

Adresy:

KRAKÓW:

Kraków Główny
ul. Pawia 5a b.39
31-154 Kraków

WARSZAWA:

Al. Jerozolimskie 54 lok. N58
00-024 Warszawa

Blue City
Al Jerozolimskie 179 b.22
02-222 Warszawa

CENTRUM ŁOPUSZAŃSKA
ul. Łopuszańska 22 b.39
02-220 Warszawa

Pamiętaj:

  • Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym.
  • Kupując w sklepie stacjonarnym masz również 60 dni na ewentualny zwrot towaru.
  • Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania. Będziemy wdzięczni, jeżeli będzie oryginalnie zapakowany.
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy  po uznaniu zwrotu
  • Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu

Jak dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym?

1) Przekaż pracownikowi sklepu towar i paragon lub inny dowód zakupu.

2) Pracownik sklepu przygotuje formularz zwrotu i poprosi Cię o wpisanie numeru rachunku bankowego, na które mamy przekazać zwrot gotówki.

3) Podpisz dokument zwrotu.

4) Oczekuj na informację odnośnie weryfikacji zwrotu i przelewu na podany w formularzu rachunek. Cała procedura trwa maksymalnie 60 dni roboczych.

 

FORMULARZ ZWROTU:

(Kliknij żeby pobrać)

https://eleganckimezczyzna.shoparena.pl/public/assets/images/Formularz%20zwrotu_strona%20wwwpdf.pdf